FAQ

FAQ

Hoe kan ik betalen?

Direct betalen

Wilt u direct betalen? Gebruik onderstaande button om in te loggen in uw dossier en het bedrag over te maken via iDeal.
Inloggen betaalomgeving

Zelf overschrijven

Liever zelf een bankoverschrijving doen?
U kunt het openstaande bedrag overmaken op bankrekening NL52 INGB 0006 2824 53.
Deze rekening staat op naam van Proximo CMS BV.
Vermeld bij de betalingsomschrijving uw dossiernummer en het bedrijf waarbij u een betalingsachterstand heeft.
Liever contant betalen bij één van onze contactpunten in uw omgeving?
Neem contact op voor de mogelijkheden.
Neem contact op
Liever contant betalen bij één van onze contactpunten in uw omgeving?
Neem contact op voor de mogelijkheden.
Contact opnemen

Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?

Een betalingsregeling treft u het makkelijkst door in te loggen. U kunt hier een betalingsregeling aanvragen tot een max van 6 termijnen op.

Daarnaast kunt u ook telefonisch of via de mail een betalingsregeling aanvragen.
Bel naar 085 482 54 00 (10.00-12.00 en 14.00-16.00) of mail naar info@connectincasso.nl

Online portal

Wat als ik mijn openstaande rekening niet kan betalen?

Als u niet kunt betalen is het van belang dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Ook kunt u (via ons) contact opnemen met een schuldhulporganisatie. Wacht niet te lang, want dat kan voor verdere problemen en extra kosten zorgen.

Ik wil hulp

Hoe kan ik contact opnemen met Connect Incasso?

Contact met ons opnemen kan via de volgende opties:

  • Inloggen kan via het online portal
  • Ons postadres is: Postbus 8010 1201 HA Hilversum
  • Ons bezoekadres is Marathon 11-C 1213PG Hilversum of neem contact met ons op voor andere bezoeklocaties.
  • Ons telefoonnummer is: 085 482 54 00
  • Mail naar info@connectincasso.nl. Vermeld altijd het dossiernummer in het onderwerp van de e-mail.

Of bezoek onze contact pagina.

Contact opnemen

Kan ik mijn oude facturen inzien?

U kunt de facturen inzien via onze online portal.

Online portal

Ik ben het niet eens met de vordering, hoe kan ik een bezwaar aanmaken?

Als u het niet eens bent met de vordering, dan kan u bezwaar indienen. Een bezwaar moet altijd schriftelijk worden ingediend met een onderbouwing. Stuur ook de eventuele bewijsstukken mee met uw bezwaar.

  • U kunt een bezwaar indienen via onze online portal.
  • U kan ook een bezwaar indienen via de e-mail. Stuur uw bezwaar in naar info@connectincasso.nl.
    Noem uw dossiernummer altijd in het onderwerp van de e-mail.
Online portal

Ik heb de vordering al betaald, hoe kan ik dit doorgeven?

Als u de voordering al heeft betaald, dan is het belangrijk om zo snel mogelijk een betaalbewijs te sturen. Op het betaalbewijs moet in ieder geval de volgende informatie zichtbaar zijn:

  • De betaaldatum
  • De naam van de rekeninghouder
  • Het rekeningnummer waarmee betaald is
  • Het rekeningnummer waaraan betaald is
  • Het bedrag
  • De omschrijving

Uw kunt het betaalbewijs indienen via onze online portal.

Online portal

Is mijn betaling ontvangen?

U kunt controleren of de betaling is ontvangen door in te loggen op het online portal. Daar wordt de status van uw dossier iedere dag bijgewerkt. Het kan dus een dag duren voordat uw betaling zichtbaar is via de online portal.

U kunt ook controleren of uw betaling is ontvangen door te bellen naar 085 482 54 00 (10.00 – 12.00 en 14.00 – 16.00).

Online portal