- Hoe kan ik betalen?
- Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?
- Wat als ik mijn openstaande rekening niet kan betalen?
- Hoe kan ik contact opnemen met Connect Incasso?
- Kan ik mijn oude facturen inzien?
- Ik ben het niet eens met de vordering, hoe kan ik een bezwaar aanmaken?
- Ik heb de vordering al betaald, hoe kan ik dit doorgeven?
- Is mijn betaling ontvangen?
FAQ
FAQ
Veel gestelde vragen
Direct betalen
Zelf overschrijven
U kunt het openstaande bedrag overmaken op bankrekening NL52 INGB 0006 2824 53.
Deze rekening staat op naam van Proximo CMS BV.
Vermeld bij de betalingsomschrijving uw dossiernummer en het bedrijf waarbij u een betalingsachterstand heeft.
Liever contant betalen bij één van onze contactpunten in uw omgeving?
Neem contact op voor de mogelijkheden.
Lokaal betalen
Neem contact op voor de mogelijkheden.
Een betalingsregeling treft u het makkelijkst door in te loggen. U kunt hier een betalingsregeling aanvragen tot een max van 6 termijnen op.
Daarnaast kunt u ook telefonisch of via de mail een betalingsregeling aanvragen.
Bel naar 085 482 54 00 (10.00-12.00 en 14.00-16.00) of mail naar info@connectincasso.nl
Als u niet kunt betalen is het van belang dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Ook kunt u (via ons) contact opnemen met een schuldhulporganisatie. Wacht niet te lang, want dat kan voor verdere problemen en extra kosten zorgen.
Contact met ons opnemen kan via de volgende opties:
- Inloggen kan via het online portal
- Ons postadres is: Postbus 8010 1201 HA Hilversum
- Ons bezoekadres is Marathon 11-C 1213PG Hilversum of neem contact met ons op voor andere bezoeklocaties.
- Ons telefoonnummer is: 085 482 54 00
- Mail naar info@connectincasso.nl. Vermeld altijd het dossiernummer in het onderwerp van de e-mail.
Of bezoek onze contact pagina.
U kunt de facturen inzien via onze online portal.
Als u het niet eens bent met de vordering, dan kan u bezwaar indienen. Een bezwaar moet altijd schriftelijk worden ingediend met een onderbouwing. Stuur ook de eventuele bewijsstukken mee met uw bezwaar.
- U kunt een bezwaar indienen via onze online portal.
- U kan ook een bezwaar indienen via de e-mail. Stuur uw bezwaar in naar info@connectincasso.nl.
Noem uw dossiernummer altijd in het onderwerp van de e-mail.
Als u de voordering al heeft betaald, dan is het belangrijk om zo snel mogelijk een betaalbewijs te sturen. Op het betaalbewijs moet in ieder geval de volgende informatie zichtbaar zijn:
- De betaaldatum
- De naam van de rekeninghouder
- Het rekeningnummer waarmee betaald is
- Het rekeningnummer waaraan betaald is
- Het bedrag
- De omschrijving
Uw kunt het betaalbewijs indienen via onze online portal.
U kunt controleren of de betaling is ontvangen door in te loggen op het online portal. Daar wordt de status van uw dossier iedere dag bijgewerkt. Het kan dus een dag duren voordat uw betaling zichtbaar is via de online portal.
U kunt ook controleren of uw betaling is ontvangen door te bellen naar 085 482 54 00 (10.00 – 12.00 en 14.00 – 16.00).