Bent u ontevreden?

Dit vinden wij erg vervelend en lossen we graag zo snel mogelijk met u op. Neem daarom contact met ons op via klachten@connectincasso.nl of vul ons klachtenformulier in.

Bent u ontevreden?

Dit vinden wij erg vervelend en lossen we graag zo snel mogelijk met u op. Neem daarom contact met ons op via klachten@connectincasso.nl of vul ons klachtenformulier in.

Wij gaan graag het gesprek met u aan!

Wij hechten erg veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Kunnen we hierin verbeteren, dan doen we dit graag! Wij streven naar een eerlijke, vertrouwde manier van praten met elkaar, die oplevert dat de meeste problemen tot een oplossing leiden en we iedereen met een positief gevoel achterlaten. Maak van uw hart geen moordkuil, maar deel u verhaal met ons!

 

Wat doen we met uw klacht?

Indien u ons mailt of een bericht stuurt nemen wij binnen twee werkdagen na ontvangst contact met u op om de klacht door te nemen. Wij streven ernaar om alle klachten binnen 5 werkdagen af te handelen. Mocht dit niet lukken dan zullen wij contact met u opnemen om het verloop van de afwikkeling te bespreken.

Heeft u een vraag, opmerking of hulp nodig?

Bellen of mailen

085 077 53 00
info@connectincasso.nl

Bezoekadres

Marathon 11-C
1213 PG Hilversum

Postadres

Postbus 8010
1201 HA Hilversum

Klachtenformulier